miercuri, 23 decembrie 2009

UITE CUM SE ADEVERESTE CA PROSTIA NU MOARE















Aud in continuare prostii. Oameni pentru care numai ego-ul lor conteaza... Aud in continuare cum zumzaie trantorii neadevarului. Infiltrati pana si pe acest blog... Ma cutremur vazand beizadele spalate la creier, avand contact doar cu o realitate indusa...

In curand, daca il voi auzi pe vreunul vorbind tamp despre cat e de bine cu PSD si cat e de salvatorul natiunii Crin Antonescu, am sa trag o palma. Direct. Tare. Peste obraz. Sau dupa ceafa. Pentru desteptarea maimutei. Sa fii anti-comunist si sa stai cu buzele lipite de fesele PSD si ale lui Geoana si ale noului animal de casa al PSD Crin Antonescu este un pleonasm.

Exista unu` Brushvox. Prostalau. Da` rau de tot. Scriind uneori pe acest blog, sunt convins ca a citit postarile noastre. Dupa toate cele scrise, omul da cu mucii in fasole. Big time!

Ne pune sa cautam comunistii in Coreea de Nord sau in Cuba, dar este sigur ca Securitatea este infiltrata peste tot in Romania... Nu e nici la stanga, nici la drepata. Omuletul e pierdut in spatiu... Si o freaca a proasta latrand de dupa garduri numai prostii...

IN DEMOCRATIE CHIAR SI UN PROST ARE DREPTUL SA VORBEASCA. NU INTELEG INSA DE CE AR TREBUI SA IL TIN LANGA MINE...

10 comentarii:

  1. :) Cand vezi unul mai prost ca tine ar trebui sa te bucuri. Cand insa ii instiga si pe altii e mai grav. Eu din fost PNL-ist convins imi vine greata cand aud de Antonescu. Pacat ca poarta acest nume. Am facut parte dintre cei de la care a plecat propunerea d a-l schimba pe Campeanu cu Quintus (in acea vreme lumea era inca indobitocita si nu credea ca prin vot se poate schimba presedintele unui partid). Mi-am dat demisia deoarece noul loc de munca nu imi permitea sa fac parte din partide insa am ramas fidel ideii de liberalism. Iar acum, dupa 20 de ani,din pricina unor...(nu am cuvinte sa-i caracterizez) am ajuns sa asociez PNL cu PSD (FSN;PCR, etc.).
    Imi place Tariceanu si nu pot sa cred ca in PNL nu mai exista oameni cu coloana vertebrala care sa propuna schimbarea in partid ca acum 18 ani cand PNL-ul a ramas PNL iar cei ce nu au acceptat schimbarea au devenit PNL aripa tanara (ha,ha, majoritatea bosorogi care se agatau de scaune)
    Imi mentin si sustin parerea : Rusine PNL pentru ceea ce ne-ati facut! Antonescu urgent demisia nu vrem oameni ca tine in partid! Si daca pleci i-al cu tine si pe Orban si toata clica. PSD va asteapta cu bratele deschise!

    RăspundețiȘtergere
  2. "măi copii, măi!" vorba lu' elena... he he.
    cea mai mare problemă cred că este că vorbiţi despre oameni pe care nu-i cunoaşteţi, vorbiţi despre lucruri pe care nu le cunoaşteţi, ştiţi "adevărul" despre vremuri pe care nu le-aţi trăit.
    eu habar n-am cum e Crin Antonescu, nu mi-a fost coleg nici la grădi, nu ne-am tras de şireturi niciodată - cum nici cu voi nu m-am tras.
    "io" la 18 ani eram săltat de securitate ca un terorist, zeci de soldaţi cu mitraliere şi cu un colonel adus din Bucureşti să mă ancheteze. n-am făcut caca-n chiloţei, la un an după eram în stradă şi am participat la ce atunci toţi credeam că este revoluţie. nu mi-am scos nici un fel de certificat şi n-am pomenit (public) despre lucrurile acestea până de curând. cu toate că - nu? - un spaţiu comercial, scutire de impozit, uşi deschise peste tot, nu strică la casa omului. mulţi care au certificate şi acum povestesc despre revoluţie, se uitau la televizor atunci. să fie sănătoşi. eu - şi mii de oameni în toată ţara - nu de asta ne-am pus pielea la bătaie. nici un prieten de-al meu n-are certificat de nici un fel şi... toţi am fost şi anchetaţi de securitate, am fost şi-n stradă în '89.
    vă place sau nu, comunismul a murit ca sistem în '89. nu la Timişoara sau Bucureşti ci la Berlin. aşa zişii comunişti de la noi au fost profitori, lingăi, nevertebrate. şi ei, şi securiştii s-au înfiltrat peste tot după '89.
    la ora actuală s-au regrupat în pd-l. nu sunt proşti, n-au fost niciodată, după ce năstase a pierdut alegerile au înţeles clar că rămânerea sau susţinerea psd-ului este păguboasă. voi nu prea aveţi cum să ţineţi minte cum a fost, dar pd-l a devenit partid-stat mai ceva ca pcr-ul.
    nu duşmanul s-a schimbat, şi-a schimbat "doar" numele şi înfăţişarea.
    asta nu înseamnă că oameni ca iliescu nu ar trebuii judecaţi şi condamnaţi pentru tot ceea ce au făcut...
    am avut un partid de dreapta, PNŢ-CD care la un moment dat reprezenta un pericol pentru securiştii care manevrează din umbră totul şi acel partid a fost rupt, destrămat, compromis şi... îngropat.
    şi repet, nu-l cunosc pe Antonescu, n-am studii de psihologie şi masterate-n para-psihologie, nu-l pot judeca nici după ce văd la televizor, nici după ce citesc te miri unde, însă omul a fost vertical, are o poziţie fermă vis a vis de tendinţele de acaparare completă al statului ale lui băsescu şi mi se pare extrem de suspect că toată lumea dă în el şi îl înjură.
    tăriceanu şi securistul re-activat cataramă agită apele, vor la guvernare, vor capul lui Antonescu. de luni de zile spun că acesta este planul: încă o rupere gen stolojan (alt securist) al partidului liberal sau înghiterea partidului complet de pd-l. adică o anihilare gen PNŢ-CD.
    ar fi cam periculos să rămânem cu un partid fără ideologie care controlează toate pârghiile puterii şi cu o opoziţie şchioapă de stânga. nu cred în democraţiile cu două opţiuni, sisteme gen America. deobicei sunt democraţii strict aparente, scamatorii de ochii lumii.
    deschideţi ochii înainte să deschideţi gura.

    sărbători fericite.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Brushvox : Ziceai ca "noi" vorbim despre oameni pe care nu-i cunoastem. Eu o sa ma exprim acum in numele meu! Tu daca nu esti psiholog cum de reusesti sa ne categorisesti asa bine??? Ce realizari vrei TU de la noi? Ne spuneai ca ai luat bataie pentru ca ai comentat despre realegerea lui Iliescu in '93 pai hai sa ma laud si eu, am luat bataie in '90 de la FSN-isti care devenisera sau ramasesera de fapt aceeasi turma de PCR-isti care merge dupa magar. Iarta-ma ca nu am auzit de tine si de faptul ca ai fost ridicat de "zeci de soldati cu mitraliere" (esti sigur ca nu bausei nimic si nu ai vazut inzecit?) dar probabil eram ocupat cu producerea de manifeste pentru Gara Craiova. Nici eu nu mi-am luat titlu de revolutionar desi am fost acolo, desi s-a tras si la Craiova si se gaseau persoane "de bine" care sa-ti ofere arme intr-un post de control spunind ca mai incolo se trage (de parca nu am fi auzit) iar colegii acelor "oameni de bine" te controlau la urmatorul si...CUCU am mai gasit un terorist.
    Despre metodele Securitatii ce sa mai vorbim? Arata-mi o singura tara din lume care sa nu aiba servicii secrete. Motedele de lucru sunt aceleasi peste tot (vezi "marile democratii" cum se comporta cu "dusmanii") Intr-adevar pana in '68 depasisera deja masura (este vorba despre Securitatea Trotchista filorusa) si nu zic ca nu s-au mai folosit aceste metode insa mai rar restul trebii fiind facut de "faima" securitatii (cum lua o palma faceau "caca in chilotei" ) Nu zic de tine, nu te cunosc si probabil spui adevarul nu am cum sa te contrazic (mai existau cazuri de exaltati care procedau dupa vechile metode) dar nu-mi spune mie sa nu vorbesc despre lucruri care nu le cunosc. Le cunosc poate mai bine decat tine deoarece dupa '97 am avut un loc de munca unde am avut acces la cateva informatii.
    Oricum de discutat se poate discuta mult pe aceasta tema (chiar daca spui ca eram in scutece si vb de lucruri care nu le-am trait) dar pe un ton civilizat fara aluzii la jeturi care descriu bolti :)). Haideti ca facem pace macar pana dupa Craciun apoi :) reluam polemicile. Bucurati-va de sarbatori! Craciun fericit tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu sunt în nici un război. nici cu tine, nici cu pappy, iar cel cu sistemul, putem să stăm şi-n cap, l-am pierdut şi-l vom pierde constant.
    ce spun, cred şi ştiu este că "duşmanul" nu este un punct fix, se mişcă, se mută şi la ora actuală este în spatele panoului pd-l.
    sărbători fericite, promit, nu mai trec pe aici niciodată. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Brush: Nu a zis nimeni sa nu mai treci, cu atat mai putin eu care sunt comentator nou aici. Din contra, mie imi plac discutiile in contradictoriu, imi dau idei mi se par constructive atata timp cat nu se incalca o limita a decentei totul e OK! Sarbatori fericite si tie!

    RăspundețiȘtergere
  6. poate ca argumente gasca voastra ar trebui sa plece de la ceva mai palpabil decit politica si prostia gen poza din header ... adica argumentul contrafacut din The Nightmare Before Christmas a lui Tim Burton in acest caz

    ... poate acele cruci de pe Magheru si mai ales apatia care acum 10 ani domneau (la fel de) liber si nestapinite ... dovedesc mai clar de ce azi nu ai ce cauti... si mai ales ce ai vrea... iar apatia e generala si esti parte din ea dar evident este mai usor sa o masori pe a altora !.. sportul romanesc national .. noi buni restul E rai !

    RăspundețiȘtergere
  7. Misto. Faza e ca habar nu ai CE numesti gasca. "Noi" buni!?! Eu cu siguranta nu.
    Of, am si obosit sa tot raspund unor atoatestiutori. Atoatestiutoare. Si altora.
    Imi place sa fiu anticomunist, la modul la care sint? Ok, e optiunea mea. Daca tu o cauti in poze de header, e optiunea ta. Nu, nu am facut acest blog pentru a argumenta. Pur si simplu scriu ce ma deranjeaza. Si las inca 6 oameni sa faca asta. Ca e vorba de Pappy, ca e vorba de Brush. Fiecare are dreptul sa o faca neingradit. Si sa argumenteze cum stie. Deci, nu imi vorbi de argumente. Daca cu adevarat cautai argumente, ai fi citit si nu ai mai fi intrebat. Chiar daca ai mai fi intrebat, nu ai mai fi perorat despre asta. Nu nu cred ca ai habar sau macar o vaga idee de ce am ales imaginea respectiva, sau care e ideea.
    Si.
    Eu cred ca pot un pic mai mult decit sa bag toti oamenii in aceeasi oala.
    Tu nu cred ca poti.
    Nu, nu cred ca nu ai dori asta.
    Ma tem doar ca nu poti.
    Te cam depaseste...este?

    RăspundețiȘtergere
  8. in general omul cand este pus in fata adevarului si nu-i convine sau este in dificultate, ataca. daca nici cu atacul nu reuseste nimic atunci devine ironic si ameninta ca pleaca. de parca i-ar simti cineva lipsa. asta era pentru brush sau cum l-o chema. si inca ceva, in romania comunismul a murit oficial la timisoara si in bucuresti, nu la berlin. iar neoficial el inca traieste in mintile lui iliescu geoana &co
    sper ca nu l-au contaminat si pe antonescu. nu de alta dar se pare ca e o boala incurabila.

    RăspundețiȘtergere
  9. ...credeam ca ti-am lasat citeva argumente daca nu macar unul .. ... adica a fi anti-comunist taie putzin mai adinc de politica unui vot... taie pina la cruci ... cum acele cruci sunt pilonii pe care se sprijina cu adevarat cerul tau anti-comunist si dreptul la opinie 'exersat' fiind cistigat de niste pusti morti nu prin niste politicieni..

    Idea ta cu pusul in aceasi oala ... e absolut adevarata, in idea mea ca daca vrei sa gatesti trebe sa pui pe cite cineva si cite ceva intr-o oala si sa vezi ce mincare (poate) iese.... nu potzi face supa in oale separate ! si cam asta e si politica...

    Desi nu sunt de acord cu ideile lui Brush cred ca tu esti primul care s-a hotarit sa dea cu pietre in idea ca n-ati fi in aceasi oala... Atlfel spus daca crezi ca votul tau a rezolvat comunismul si ca un politician e mai mult decit dornic sa se rezolve pe dinsul cred ca cel putin nu vezi in oala cui esti si sunteti cu adevarat ... adica e aceasi oala veche altfel colorata si Brush in idea mea asta remarca !

    .. Dpmdv nu pot spune ca nu e o mutatie interesanta 'anti-comunismul ca vot' dar nici mai putin e si o mutatie perversa a istoriei si sincer cred ca va urma o rescriere 'convenabila' a ei.. pt care se pare ca tu o sa-ti dai votul sau ti l-ai dat deja ... care este dreptul tau evident ! Dar sper sa recunosti ce supa o sa iasa si sa simti izul votului tau in ea !!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vrut sa scriu un comment mai amplu. Nu cred ca nu merita.
    Aici e opinia mea despre politica romana:
    http://mahmurintrefantome.blogspot.com/2009/12/precizare.html
    Daca sint necesare lamuriri, se poate intreba si direct.
    Fa-mi un serviciu si citeste inainte de-a continua.
    Bine?

    RăspundețiȘtergere