vineri, 3 septembrie 2010

Hasta la Bocrebelion!


Se pare ca evenimentele descrise de mine, ieri, au avut un pic alt curs, un picutz neasteptat. Intr-adevar, Cel-Mai-Mic-Dintre-Ciobani a fost in vizita La Bunul Pastor. Se pare insa ca discutia a decurs un pic altfel...
"Baaaah, ciobanule! Dobitoc-Ciobanule! Imi cam distrugi imaginea printre meoare, chiar si in CA... Pleaca, coane, la concurentie, ca la mine se pare ca nu ti-a placut! Cu toti colegii tai! Da' ce, v-am adus la mine in stana ca sa va umflati voi, sau ce crezi tu, meeeeey, amaritule? Hahaha..."
Si atunci Piticul se razvrati. Orezul ingurgitat la ora prea timpurie i se umfla in matze. Rapid, ca si un Pechinez feroce, isi infipse mica proteza in varicele Celui Bun. Si incepu, cu vocea sa mica si repezita, sa se revolte:
"Sefu', sa traiti, nu se poate, sefu'! Nu mai am chef sa fii tu seful! Mi-a venit si mie vremea sa fiu sef peste subalterni. Nu, nu, nu, sefu'! Nu se poate, eu nu plec, e prea buna branza, si mioarele sint prea proaste si cuminti ca sa nu ma aleg si eu cu ceva. Nu, nu, refuz!!!"
Furios nevoie mare, tranti usa, gindindu-se ca, oricum, Bunul Pastor, din turnul lui de fecale, nu-l mai poate atinge, iar CA ii va da castig de cauza lui, el fiind cioban la oi in mod direct si personal, nu cioban de birou, ca Bunul Pastor.
Si, imbarbatat de fumurile rebeliunii, cu imaginea unui Che mereu la moda in minte, deschise larg si ferm, usa la CA. Unde il astepta o pisica. Si restul colegilor, deja cu cenusa in cap, DEJA in lupta cu pisica, si privirile in pamint.

Ce a urmat puteti vedea foarte bine pe imaginile camerelor de securitate:

Ei, in lupta cu pisica de'abia-d'abia reusi sa isi pastreze job-ul, dar cu avertisment si o groaznica frica in oase. Evident, pot jura ca CA s-a amuzat grozav de pasele cu numita felina, arma a apocalipsei, lansata spre un pitic care si-a uitat conditia...
Pisica a ratat. Dar se va intoarce!
***
Pentru cei ce nu stiu: CA inseamna Consiliul Actionarilor.
***
Later Edit: incep sa imi pun, in mod just, intrebarea: CINE e de fapt acest Emil Boc, si cam care e relatia lui cu PDL si El Cocalator. Se pare ca, intr-o lume in care nimeni nu e de neinlocuit, Boc e de NEINLOCUIT! Oricum, faptic, dintre colegii de rebeliune, doar el a dovedit Pisica, oricit unii si-au depus mandatul, asta nu inseamna decit ca s-au predat fara lupta ... Intrebarea, foarte serioasa de altfel, e DE CE?
Desigur, acest post e valabil AZI, la ora 8.00 AM. Pina deseara, cine stie ce va fi? Poate pisica isi va lua revansa. Mai stii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu