duminică, 12 septembrie 2010

Imbecilitate, prostie, sau pur si simplu tupeu?




Am dat, zilele acestea, de o noua specie de lepra: Postacul Dislexic Ultrapedele. Care sugera niste chestii, zic eu, dincolo chiar de termenul "mizerie". Ba mai mult, pot spune chiar ca le declama senin.
Prima perla era ca daca PSD, aceasta mama a marsaviei, a furat si a facut ce a facut, si cei din PDL care fac asta ar trebui lasati sa faca, cit timp PSD-ul nu e tras la raspundere. Iar noi ar trebui sa tacem si sa ne lasam furati in liniste. Sub amenintarea ca daca sesizam asta, lumea nu mai voteaza PDL si vine PSD si PNL, care vor face cine stie ce grozavii. Domnilor si doamnelor, postaci nedemni de numele de om si locuitori de tot felul: un lucru e clar, si anume ca oricine va veni va face exact ce au facut toti politicienii de pina acum, anume va fura. Si NIMENI, dar ABSOLUT NIMENI nu are vreo scuza sa o faca. Sa indraznesti sa afirmi, in sifilisul de faza finala care te bantuie, ca noi sintem vinovati ca cei ce fura au ales sa fure, e unul din cele mai mari exemple de tupeu jegos. Mai mult, sa insinuezi ca nu avem dreptul sa comentam, te transforma intr-o vietate subumana.
A doua perla: sa sugerezi ca nu ai voie, ca cetatean, sa tragi la raspundere politicienii decit dupa ce le-ai spus explicit ce astepti de la ei. Mai neam de p***, EI sint ACOLO din cauza noastra. Daca tot noi, cei cica diletanti, trebuie sa le zicem ce sa faca, atunci NU au ce cauta acolo. Sint platiti degeaba, consuma aer degeaba, si ne fura tot degeaba.
***
Am avut impresia ca la postacii PDL poti gasi mai mult rezon. Vax, monser, vax! Aceiasi creieri inlocuiti cu balega...
Deci, doamnelor si domnilor postaci pedele, pesede, si penele. Eu va voi inmana aceasta preafrumoasa buha.


Cum sa o cotzaiti ma gindesc ca stiti fiecare, nici macar postacii nu pot crede ca sint intr-atit de prosti incit sa nu stie sa f***. Sau poate sint, si ar trebui sa le explicam si cum sa isi faca nevoile, eventual. Anyway, Buha e pentru voi. Actionati cu ea cum vreti. Dar mergeti dracului unde o intzarcat Mutu' Iapa. Cu ea in p***! Baaah, cu Buha, nu cu Iapa!
***
Eu inca mai sper ca PDL isi va reveni. Insa, daca astia sint oamenii...

21 de comentarii:

  1. Hai ca ai haz musiu... :)))
    Si ce? Vrei sa spui ca nu sunt toti o apa si-un pamant? Ghici ce!Nici tu, ajuns acolo nu ai fi altceva...mediul inconjurator te transforma...Mirajul banului si al puterii isi lasa amprenta vrei-nu vrei.Dar asa...de batut apa-n piua, merge,Sa trancanim...ca ce alta sa facem???

    RăspundețiȘtergere
  2. Ajuns unde, Sunflower? Intre postaci? Ce te face sa crezi ca mi-as dori sa ajung acolo? Sau c am-ar interesa sa ajung acolo? Cit despre politicieni...pentru mine, ca platitor de taxe sau votant, nu e interesanta coruptibilitatea lor in fata Puterii, si nici macar nu e o scuza. Slabiciunile lor, mai mult sau mai putin "omenesti", nu fac subiectul interesului meu. E problema lor. Ce as face eu, odata ajuns acolo? Sincer, nu stiu! Insa, cit EI sint acolo, stiu ce sa fac si mai ales ce AM DREPTUL sa fac, ca cetatean al acestei tari. Unul din principalele motive pentru care s-a ajuns aici a fost celebrul "lipsa de reactie e considerata o acceptare tacita"!

    RăspundețiȘtergere
  3. Prezenta reactiei, in schimb, se vede in cabina de vot sau in Piata Revolutiei.Din nefericire, in nici unul din aceste doua locuri nu mai gasim solutia.Singura noastra sansa de spravietuire, ca popor, e sa se nasca printre noi un Kemal Ataturk...sau, sa devenim popor migrator...

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai ce să le faci. Au fost şi vor fi. Dacă politicienii ar fi lăsaţi în pace şi nu i-ar mai trage nimeni de mânecă, ne-am duce mai repede la vale. Aşa, ne ducem încetul cu încetul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunteti de acord domnilor, ca tot ce ne-ar trebui ar fi un dictator democrat? Pare non sens, dar nu e.Nu l-am amintit intamplator pe K A.A introdus disciplina in tara lui cu orice pret.Ca un mic amanunt, nu a exitat sa scurteze cu un cap femeile care nu intelegeau sa renunte la salvari.Va dati seama ce ar fi facut cu coruptii nostrii? Basescu se apropie vag, are ceva "vana" dar nu isi canalizeaza energia in directia buna, si mai are si "slabiciuni"...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa il asemeni, macar in gluma, pe Ataturk cu Basescu e hilar. Dar poate toate astea vin si de la faptul ca "Made in Romania" se dovedeste, inca o data, inferior pina si la "Made in Turkey", nu?
    Cit despre dictatura...ne trebuie o republica asa cum e ea, in care oamenii sa isi faca treaba, nu sa isi construiasca viata politica pe eterne scuze in a nu-si face treaba. Prestatia politica, oriunde in lumea civilizata, sta in a-ti face treaba, nu in a-i acuza pe altii. Pentru asta exista Justitie, cred eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ai inteles.Nu vorbeam de dictatura militara.Vorbeam de un presedinte care sa ii puna la treaba cu biciul,pentru ca nu isi face nimeni treaba asa cum ar trebui, de bunavoie.
    Pe Base l-am raportat la restul lumii politice de la noi, nu neaparat la K A.E adevarat ca paleste pus langa acel personaj.Dar totusi, din ce avem pe aici e cam singurul caruia nu ii sufli in ciorba.
    Si a-i acuza pe altii face parte din Justitie.Uite ca nu sunt numai vorbe.

    RăspundețiȘtergere
  8. Te contrazic, imi pare rau: sa iti faci treaba inseamna sa pui Justitia la treaba, in acest caz. Nu sa te substitui ei. Sau, sa desfintezi justitia. Si atunci fiecare dupa puteri si relatii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunflower, noi suflam aici in ciorbele tuturor,fara discriminare (daca ai fi citit si postari mai vechi de pe acest blog, ai fi vazut). Consideram ca nimeni nu trebuie menajat cand e vorba de a-ti bate joc de cetatenii platitori de taxe (fie ca te-au votat sau nu).

    RăspundețiȘtergere
  10. Hai sa ne intelegem.Acuzandu-i pe altii ii dai indirect pe mana justitiei.Pai daca pui tu in mod direct justitia la treaba, esti acuzat ca incalci principiile statului de drept.Corect?
    Numai eu stiu cat l-am injurat pe Base dupa ce l-am votat(alegand raul cel mai mic,nu binele),acum nu ma faceti sa-l iau iar in brate.Dar ce mi se pare corect,spun.Lasa-l pe el sa acuze, ca mai aude cineva.Pe noi, cine?
    Papillon,sa-ti explic in ce consta suflatul in ciorba? Ati facut cumva vreo scrisoare deschisa sau ati mers in vreo audienta sa va spuneti parerea cui trebuie? Cred ca noi aici suflam in ventilator mai degraba.Si putem sa si scuipam.Cui ii pasa?Ne refulam si atata tot.Si inca ceva.Ai recitit ultima fraza?

    RăspundețiȘtergere
  11. Faza e ca El Baselator nu acuza. Cel mult injura, insinueaza. Daca ar acuza, ar pierde credibilitate in fata oricarui viitor sponzor. Eu nu il vad riscand asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. O cotesti ca sa nu-mi dai dreptate.Nu am vazut inca un barbat care sa renunte la prejudecati in urma argumentelor venite de la o femeie. Scuze, dar nu esti pe subiect.
    "Prestatia politica, oriunde in lumea civilizata, sta in a-ti face treaba, nu in a-i acuza pe altii. Pentru asta exista Justitie, cred eu". Citat din clasici in viata...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ok, treaba unui presedinte sta in a acuza? Interesant, de unde ti-a venit ideea asta? Politica sta in a te compara cu personajele negative? Partidul Acuzatorilor? Asa ar suna un consens politic national, dupa tine?

    RăspundețiȘtergere
  14. Iar datul pe mana justitiei e cam treaba politiei. Cine se substituie cui?

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu cred ca da, treaba unui presedinte sta si in a acuza. Iar voi ce ati "intemeiat" aici? Nu Partidul Acuzatorilor?Si ce facem noi aici? Nu politica? Of,unde-i Pappy sa-mi sara in ajutor? N-o mai scot la capat cu voi... :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Si inca ceva: cit timp e absolut necesar sa tragi politicienii de maneca cu probleme la mintea cocosului, e firesc sa ma intreb ce cauta acolo. Deoarece, daca eu sint capabil sa vad aceste probleme, si NU ma ocup cu politica, ar trebui sa le vada si ei. Sau, se merge pe ideea ca o problema cind nu e sesizata in scris, inregistrata la secretariat, cu numar si data, eventual hartia legalizata la notar, nu exista? Deci, nu e nevoie sa se consume calorii cu rezolvarea a ceva ce nu exista, "in acte"?
    Ei, vezi tu, tocmai de aceea am scris ce am scris mai sus. Si nu consider ca gresesc nici macar cu 5mm.

    RăspundețiȘtergere
  17. Iar aici nu e nici un fel de Partid Al Acuzatorilor, pur si simplu incercam sa determinam oamenii sa isi puna intrebarea daca e chiar asa cum prezinta politicienii situatia. Si, imi place sa cred ca in aceasta privinta am reusit sa "miscam" lucrurile, chiar si doar un pic. Pappy? As vrea si eu sa apara Pappy. Insa, din motive ciudate, intarzie, acolo, in Canarele lui. Sper sa fie de bine.

    RăspundețiȘtergere
  18. Papillon, am citit si postari mai vechi de pe acest blog.Nu acum, la timpul lor.Citesc de mult timp, dar nu mi-am spus parerea decat intr-un singur comentariu, acum mai bine de o luna.Mi-au placut foarte mult si articolele tale,si discutiile in contradictoriu cu prietenul Pappy din Tenerife...Cand va reveni isi va gasi un sustinator pe aici...Daca voi mai avea samanta de vorba pana atunci...

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumim de apreciere. Lectura si comentarea articolelor noastre este feed-back-ul asteptat. Uneori avem opinii divergente, noi astia trei de scriem pe aici, dar suntem doar niste cetateni care nu mai pot sa taca si sa accepte tot ce li se ofera. Scrisul e o forma de protest. Poate ineficienta, dar o forma de protest. Inchei rocada raspunsurilor, pentru ca nu vreau sa transform blogul intr-un forum de discutii...

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi cer scuze, eu credeam ca asta vreti...Sorry.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunflower, eu mi-am exprimat strict punctul MEU de vedere. Nu-l lua ca fiind general valabil sau acceptat de toata lumea. Fiecare are libertatea de a scrie cand vrea, cat vrea, unde vrea, ce vrea, atat timp cat este on-topic.

    RăspundețiȘtergere