duminică, 28 noiembrie 2010

Dintr-o alta noapte de sambata si a unui alt inceput de iarna...


In cinstea unei seri de sambata linistita, dintr-o viata trecuta... scrisa in alta duminica.
***
"O seara ciudata in padurea De La Marginea Noptii.
Liniste.
Pustiu.
Lupul se ghemui linga un tufis, in ideea de a-si permite un pic de somn, profitind de pustiul din jur.
Adormi.
***
Isi visa padurea.
Inflorind, primavara.
Totul inmugurind in jur.
Tot plin de verde.
Se visa ca in vremurile bune, alaturi de haita sa.
***
Paralel:
In aceeasi seara, un cerb mergea prin aceeasi padure.
In cautare de hrana.
Si foarte mirat de liniste si lipsa pradatorilor.
" A naibii padure, al naibii an, a naibii iarna.
Sa nu gasesti nici un pic de hrana mai buna niciunde...
Hopa!
A ce miroase?
E un lup pe aici undeva..."
Il vazu dormind pasnic linga tufis.
"Oooo, bandit nesatul ce esti!
Ia sa te calc eu un pic, daca tot dormi!
...ba nu!
La cite mi-ai facut tu, de cite ori m-ai fugarit, de cite ori mi-ai speriat caprioarele cind aveam si eu chef de oaresce, e prea simplu. Las' ca iti dau eu tie!"
Se furisa linga lup.
Ridica coada.
Si se baliga indelung pe lup.
"Hopa! Simt miros de urs! I'm outta here!"
Si pleca.
***
Dintr-o data lupul simti si un pic de caldura tipica primaverii din visul sau.
Hoinari mai departe.
Privi puii hirjonindu-se.
Natura trezindu-se la viata.
Si plimbandu-se, gasi, intr-o poiana minunata un batrin.
Solemn, cu o fata nu tocmai binevoitoare.
Si aureola in jurul capului.
Intelese ca era Cel Suprem.
***
Paralela doi:
Un urs hoinarea amarit prin padure.
Infometat.
Iepurii erau prea mici si iuti pentru foamea lui.
Caprioarele prea greu de prins pentru lenea lui.
"A naibii ursoaica, sa ma scoata sambata seara la cumparaturi..." se gindea el.
Simti mirosul cerbului, si minat de speranta intr-un noroc chior, se indrepta spre sursa.
Apuca doar sa vada cerbul fugind, de la distanta.
Minat de inertie, mai facu citiva pasi.
Si vazu lupul adormit.
"Bingo!" ,isi zise!
Dar mai facu doi pasi si fu izbit de mirosul cald al baligii de cerb.
"Iex! Pfui! Bleah! Mai bine cu mina goala decit cu mincare proasta si care mai si miroase a rahat. Prefer sa ma certe ursoaica ca nu am adus nimic decit sa zica ca imi bat joc de ea!"
Si pleca.
***
Se apropie de batrin...
"My God, i wish something for myself...!
Like what, Billy?
...my name is Bob, my Lord.
Listen , boy, IT DOESEN'T MATTER WHAT YOUR FUCKING NAME IS! I'm here ONLY for my pleasure, NOT for your fuckin' dreams! Wake the fuck up!"
***
Nu toti cei care incearca sa te bage in rahat iti fac neaparat un rau.
Iar nici pe departe cei care incearca sa te scoata din rahat nu iti doresc binele.
***
Se trezi.
Frig in jur.
Si miros puternic.
"Brrrr!
Frig, foame...
Mai si miros a rahat?!?"
***
Remember...
Cind visezi frumos, intotdeauna adu-ti aminte ca te vei trezi inapoi in rahatul de unde ai plecat!"
***
Cristi Lisandru, mersi de inspiratie, chiar daca e vorba doar de inspirarea unor amintiri haioase!

Un comentariu:

  1. Am citit cu mare plăcere această postare. Mă bucur că mi-ai lăsat un link către ea... Un final de săptămână cât mai bun să ai!

    RăspundețiȘtergere