marți, 7 septembrie 2010

Ioante Morar, un pitic la Marsilia.

"Mă califică realizările şi faptul că sunt absolvent de limba franceză"

...sustine d-l Ioante Morar.
***
Ioan T. Morar, acest Ioante Pirtzar de Lugoj, are High Hopes. A fost peste tot, inclusiv in indepartata Noua Zeelanda. Iar dupa degustarea de cianura in slujba RMGC, acest pitic-mai-mic-decit-piticul-mic nu aspira decit a fi consul, la Marsilia. Imi place sa aud de realizari, insa in acest caz ma cam intreb la ce fel de realizari se refera treaba. Apicole? Horticole? Testicole? Nu de alta, dar baiatul asta nu a vazut, nici macar pe dinafara, o scoala de diplomatie. Poate o fi avind un curs la seral, ceva...
Ioan T. Morar (born April 13, 1956) is a Romanian journalist, poet, dramatist, novelist, literary and art critic, and civil society activist. He is a founding member of the satirical magazine Academia Caţavencu (to which he notably contributes art and culture reviews) and, since 2004, a senior editor for Cotidianul. An amateur actor in his youth, he was also a member of the comedy troupe Divertis from the mid-1980s to 1996. Asta zice Wikipedia ca ar fi maria sa Ioante. Voi ce credeti? Ca eu nu mai cred. Cercetez, da' nici de asta nu imi mai vine...
***
In orice caz, am invatat inca ceva, ce nu inveti la scoala: cianura e Portocalie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu