vineri, 8 ianuarie 2010

Mistretul Roman

Mare vanatoare-n Balc!
Hai popor de te aduna sa privesti cum se distreaza ai bogati! Iarasi magnatii venira sa mai omoare spleen-ul existentei lor! Plictisiti de atatea distractii, oamenii astia nu mai gasesc placerea decat in a pandi, urmari si ucide. Pe cand vor trece si la oameni? Haideti... romanul e ieftin! Azi un coleg de munca, mai in gluma mai in serios, zicea ca s-ar duce pe post de gonac daca familia lui ar fi asigurata...
Spicuiesc din Balada Mistretului Roman (neterminata, autor anonim):
"Nene Tziri, nene Tziri,
Revino-ti un pic in firi,
Si mai lasa din ai mei
Sa traiasca, bre, si ei
Ca nu apucara anu'
Si deja is cu toptanu'
In Bihor iar adunati
Sa-i distreze p'ai bogati...
Ce vina am eu sarman
Ca's mistret si nu-s cioban?"...

4 comentarii:

  1. Imi repugna sa nu fiu de acord cu tine dar nu am ce-ti face.
    1. In fiecare an mistretii sunt "cultivati" pentru a ajunge la o maturitate de sacrificare in perioada vanatorii.Ei nu sunt exterminati ci sacrificati in parte.
    2. Mare parte din productia de carne intra in burtile localnicilor, alaturi de o prima frumusica pentru sprijinirea vanatorii si in mai multe aziluri de batrani si camine de copii. Stiu, ai sa spui ca nu sunt categoriile de varsta care nu mai pot dupa o ceafa de porc la gratar.
    3. Ca sa stii cum gandesc si de ce ma contrez gandeste-te la argumentul ca si abatoarele fac aproape exact acelasi lucru si nu stiu daca te-ar tine inima sa asisti la o zi de lucru in abatoare...
    4. Da, sunt destui pe acolo care nici nu mai stiu numarul banilor dar am observat ca nu sunt chiar prost crescuti (Gandeste-te ce ar fi fost sa participe si Becali !) si este posibil ca unii dintre ei chiar sa indrageasca Romania.Si Romania chiar duce lipsa de sentimente.

    Nu sunt vanator, pur si simplu nu am aptitudini pentru "sportul" asta. Am avut si o arma de vanatoare pe care am depus-o pana la urma la politie spre pastrare, ma saturasem sa cheltuiesc bani pe taxa si pe cartuse trase DOAR la tinta de carton.
    Parerile sunt impartite dar as prefera sa vedem mai ales ce este rau cu adevarat in tara asta. Daunator. Contagios. Macabru.Dezgustator.
    Dealtfel, foarte bine alese cuvintele si exprimarea. Ca intotdeauna, iti pastrezi aceste caracteristici. ::::)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum intelege si tu sufletul meu de femeie... cum sa ma bucur ca frumuseii aia de purcelusi sunt fugariti si omorati doar de distractie?! Nu pot, zau... (Eu insami fac parte din categoria vanatului, nu vanatorului... hahaha)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se spune ca pana vor invata elefantii si leii sa scrie vor exista numai povesti despre vanatori... In viata poti fi vanator sau vanat. Si tu nu ai cum sa fii vanat, Jaune Rose, poti doar sa fii culeasa pentru a produce senzatii placute.(Nu este nimic scris printre randuri!)

    RăspundețiȘtergere
  4. La prima privire-fugara, ce-i drept- mi s-a parut ca este vorba de Petre... Si nu stiam de ce e mistret. ::))

    RăspundețiȘtergere