luni, 21 decembrie 2009

CE POTI INVATA DE LA UN PSD-ist CA MIRON MITREA

Miron Mitrea si Marian "Goagal" Vijel... pardon Vanghelie, se cearta la TV. Stiti cat ii urasc pe astia din PSD. Daca pana acum nu a fost clar cititi retrospectiv. Ii urasc. Motivat. dar uneori ai ce invata chiar si de la dusmani. Sau mai ales de la ei ai ce invata...

Intrebat de ce nu a acceptat sa apara in emisiune langa Vanghelie, Mitrea a raspuns foarte simplu: daca ar fi aparut si Mr. Almanahe, el, Mitrea, ar fi trebuit sa se coboare la nivelul lui Vanghelie... Pana aici nimic deosebit nu-i asa? Numai ca la mine in cap s-a dat alarma si s-a aprins lumina de alarma.

De fiecare data cand faceam postari legate de Timisoara si zilele revolutiei de la Timisoara, pesedelacheii aruncau cu noroi... Eu si altii, frustrati de nedreptatea ultimilor douazeci de ani, le postam interventiile facute sub anonimat sau sub idetitati blocate, adica neverificabile. Consideram eu ca asa e de bun simt.

Am invatat ca nesimtirrea lor se foloseste de bunul nostru simt. Dar Miron Mitrea m-a invatat un alt lucru. Foarte important. Cand ei arunca noroi si fecale in tine, te provoaca, inevitabil, sa cobori la nivelul mizeriilor scrise. Pentru a putea rasounde. De fapt am realizat ca acele comentarii la posturi erau facute intentionat, pentru a ma cobora in ochii celor care ar fi citit. scrierile.. Adica eu as fi coborat la nivelul lor...

Greseala este scuzabila. Persistenta in greseala odata identificata insa nu are pardon. Nu vreau sa ma cobor la nivelul lor. Recunosc, daca i-as cunoaste live pe cei care au scris astfel de uraciuni, nu stiu de ce as fi in stare. Au trecut douazeci de ani nedrepti si ei inca ne ataca. In modurile cele mai josnice cu putinta.

Cred ca putem invata fiecare din metodele de lucru si modul de a gandi ale PSD. Nu ca sa le promovam noi, ci ca sa stim cu sa reactionam si cum sa le oprim atacul. Am invatat, culmea, de la Miron Mitrea, ca in cazul atacurilor josnice, cel mai bine este sa ori sa il lasi pe om sa se balacareasca jos in propriul sau rahat, ori sa il obligi sa se ridice la nivelul tau.

Asa ca... Gata baieti! S-a incheiat! V-am sters toate comentariile mizerabile. Aici nu mai aveti loc. Refuz categoric sa ma cobor la nivelul pe care mi-l propuneti. Va provoc sa va aratati fetele. Ca sa va stim. Sa va tinem minte. Pentru ca s-ar putea sa ne intalnim intr-o zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu