duminică, 6 decembrie 2009

in life, shit happens!

Insomar a grait! Gioneaua- 51,60%; El Baselator- 48,40%.
Domnilor si doamnelor, bine ati venit in iarna noastra rosie. NU mai avem nici o scuza, nu mai avem nici un motiv de-a ne plinge!
Ne-am facut-o cu mina noastra.
rRomani!
Sa nu mai aud vreunul ca zice ca e grea viata in romania.
Ca nu avem de nici unele.
Ca tara e asa cum e.
Ca nu sint perspective.
Ca ne conduc hotii.
Ca ne intoarcem la comunism.
Ca avem somaj mare.
Ca avem salarii mici.
Avem ceea ce ne-am straduit sa avem!
Pe masura oamenilor, asa e si tara.
Si vreau sa va vad pe cine mai dati vina prin februarie, cind nu o sa mai fie bani, iar Gionel va ridica din umeri. Nastase va zice "...fireste"! Neanelul va zice ca nu mai sint bani din cauza guvernarii precedente. Iar voi o veti suge. La rece si pe uscat.
Astazi e una din zilele in care mi-e rusine ca sint roman!
Astazi e una din zilele in care mi-e rusine ca sint roman!
Astazi e una din zilele in care mi-e rusine ca sint roman!
Sper ca aveti bani la ciorap.
De la anu' nici bilete de tramvai nu o sa mai puteti lua fara spaga.
Pregatiti-va de un regim care va tine 20 de ani rosii.
(Pe cit facem pariu ca in maximum doua luni Bombonel e iar prim-ministru?)
Pregatiti-va de o reintroducere a vizelor.
Cine are minte, se pregateste de completat formulare de emigrare.
Si, va garantez eu, oricum, in scurt timp, Gionel se poate pregati de stins lumina. Oricum, in stilul asta, in doi ani in tara asta va mai fi doar el si izmenele roz ale neveste-sii.
La 20 de ani de la Revolutie, ne intoarcem de unde am plecat!
***
Undeva, in cimitirul Ghencea, cineva sta pe spate intre 4 scanduri de brad, si se caca pe el de ris!

2 comentarii:

  1. Heh...grait-ai bine si adevarat... Ce pot eu sa sper, ca te inseli?!? Chiar sper! Serios! Din tot sufletul meu mic si machiavelic!

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca a castigat basescu totusi. Cu un procent mic. Dar e o victorie mare.

    RăspundețiȘtergere