joi, 5 noiembrie 2009

Nu stiam ce imi lipseste...


Pur si simplu, nu stiam ce lipseste din peisaj.
M-am mai uitat o data pe lista de catindati...
Si, big surprise!
Berbecalides.
Surpriza nu e ca e acolo.
Surpriza e ca tace...
Nu tu un citat, nu tu o injuratura, nu tu un behait vioi...
***
"Este voinţa lui Dumnezeu ca eu să pasc acest popor."

"
Eu sunt preşedintele preşedinţilor preşedinţilor."

"
Partidul Noua Generaţie are o orientare de centru, când la stânga, când la dreapta, de la caz la caz."

"Numele meu e un brand. Eu, la Avicola Iaşi, pot să fac pui cu numele meu, dacă vreau."

"
După ce-am văzut filmul Mihai Viteazul, mi-am zis că vreau să fac şi eu pentru România ce-a făcut Mihai Viteazul sau măcar Amza Pellea."

"
Becalizarea României înseamnă că România este într-un cancer moral şi spiritual din care se va salva prin becalizare."

"
Eu am ajuns aici pe labele mele de urs şi pe sabia mea."

"
De când am intrat în politică, mi-am dat seama că totul e tele­ghidat."

"
Asta-i pofta ce-am poftit şi o să poftesc mereu."
***
'ai, bre, Jiji, o perla, un behait cit de mic, ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu