luni, 30 noiembrie 2009

Nascut pe 1 Decembrie (primele 10000 de accesari).


M-am nascut pe 1 decembrie.
Pina in 1989, o zi trecuta cu vederea de rRomani.
De atunci insa, trecuta cu vederea de mine.
E oarecum o ironie a sortii.
Fix eu.
Fix atunci.
Deodata cu ziua rRomaniei.
E drept ca in aceeasi zi, in 1949 se naste Pablo Escobar, in 1935 Woody Allen, in 1081 Ludovic al VI-lea al Frantei, sau in 1521 Takeda Shingen. Ceea ce face ziua aceasta un pic mai putin anosta decit este.
E o bucurie deosebita si un cadou deosebit de valoros pentru mine faptul ca acest blog a atins primele 10000 de accesari cu o zi inainte, pot spune, in "ajunul" zilei mele. Fapt care imi lumineaza in mod deosebit ziua de 1 Decembrie.
Multumesc tuturor, celor favorabili, la fel ca si celor nefavorabili.
Fara voi, nu eram aici! E unul din cele mai frumoase cadouri posibile!

6 comentarii:

  1. La multi ani, LMN! Viata frumoasa, lunga, fericita si tot ce-ti doresti sa se implineasca!!! Iti multumim ca ai avut aceasta idee extraordinara a blogului si ca ne-ai adunat in jurul tau pe noi, mahmurii, dar si atatia cititori...

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi Ani Pappy... chiar daca am intarziat cu doua zile... La multi ani si tot ce-ti doresti tu! Iti citesc blog-ul zilnic, tine-o tot asa!!!! Carmencita- Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  3. hihi, trebe sa iti multumesc in numele lui pappy, chiar daca nu era vorba de ziua lui!

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani ca tocmai a trecut ziua ta,acum o sapt..cam asa. Si eu sunt nascuta de 1 decembrie,e ceva ciudat totusi la data asta.:-??

    RăspundețiȘtergere
  5. girl born on first december..asta mi`a placut.:))

    RăspundețiȘtergere