sâmbătă, 24 octombrie 2009

Iancu, cel cu c**** ca si tancul...sau cu capul ca si c****?



Tabloid.
Online.
Dis de dimineata.
Incep sa cred ca mi-am facut un obicei in a-mi strica diminetile cu politica locala, mizerii, si Rromania.
Cel putin partea de tara in care am crescut, trait, si fac in continuare umbra pamintului.
***
Deschid calculatorul, ma holbez...
Si ce vad eu?
Iancu, patronul echipei locale, recte Poli Timisoara, a avut nesimtirea sa mai ceara prelungirea contractului de asociere cu primaria.
Ok, tot bun. Pentru el.
Dar pentru noi, not the same.
Pentru orice timisorean, echipa de fotbal locala a fost un prilej de mandrie, de lauda. Distrus cu tot dinadinsul de patronatul sus numitei echipe, si, de-a lungul anilor, de jucatori. Timisoara merita alte prestatii. Insa intotdeauna au gasit scuze. Una din ele e BANUL. Insa vazind in ce ape se scalda si conducerea clubului, si jucatorii, te cam indoiesti. Sigur, e cul sa te vezi un fel de Berbecali local. Si tu sa vinzi seminte. Sigur e neplacut sa te uiti la un Mercedes SLR. Chiar daca o faci dintr-un S-Classe. Chiar daca ai de au SLR l-au luat be bani facuti prin JUCAT, nu prin exercitarea centurii negre la Mimat Fotbal(mistocel sport, si cam rege pe la noi...).
Din punctul meu de vedere, gunoaiele astea au profitat intotdeauna de oras, si mai ales de fidelitatea si dragostea suporterilor.
Primaria a sustinut financiar echipa pe considerente de public. 2,5 milioane de oiro anual. Se pare insa ca asta a fost ignorat total de conducerea clubului. Mai precis de lacomia conducerii clubului.
Normal, si absolut just ca vel-domnul Orza i-a muscat de k**.
„I-am reproşat domnului Iancu faptul că clubul a dus o politică de preţuri eronată, foarte prost gândită. Pe de-o parte clubul a pierdut bani, iar pe de altă parte tribunele au rămas goale. Ne-am exprimat nemulţumirea în legătură cu biletele. Politica de preţuri nu poate fi stipulată în contract, dar am atenţionat clubul să se plieze pe posibilităţile suporterilor. Am fost foarte supărat şi la partida cu Anderlecht, am avut impresia că mă aflam la un meci în care jucau Vulturii Lugoj cu Calorul, cu tribunele goale, nu la un meci de cupele europene.”-sursa: Inform Media
***
Nu sint un fan Ciuhandru si echipa de jegosi. Sa nu uitam Telpark si ...Radoslav, ca sa dau un exemplu mai sofisticat de porcarie. Dar tura asta au dreptate.
-Domnule...
Hmm.
-Doomnnnn...
Hmmmmmm.
Oare de ce imi vine greu sa zic ce am de zis asa? Oare fiind-ca nu imi pare un "domn" baiatul ala?
-Bre Iancule, mai usor cu tupeul si mai mult cu fotbalu', jebem ti dupe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu