marți, 26 octombrie 2010

RESPECTUL DE SINE...












Este in acest moment la cel mai jos nivel in Romania... Traian Basescu a fost votat de romani... Nu conteaza procentajul... E DEMOCRATIE!!! Postacii, fie ca sunt platiti pentru asta, fie ca sunt pur si simplu ignoranti, refuza categoric sa respecte un proces democratic, si optiunea celor care au votat altfel decat le-a dictat leprelor interesul personal...

Si dupa toate astea, desi PSD, PC si Crin Antonescu impreuna cu armata lor de suieratoari se afla clar in minoritate, se apuca, in mod uluitor, sa vorbeasca despre... DICTATURA!!! Bine... Macar ne-au dat o idee despre modul in care pot fi starpiti...

Este inca o dovada de anti-Romania si anti-romanism sa vorbesti astfel despre un presedinte ales... Singurul care a scapat de toata balacareala aceasta de satra a fost Ion Iliescu... Emil Constantinescu a fost facut tap, Basescu in fel si chip... Oare fiul unei tiganci si al unui anti-roman condamnat, care a ajuns la putere prin crima in 1989 este mai bun decat un roman?!! Chiar asa?!!

Cand nu exista respect fata de Basescu nu exista respect fata de cei care l-au votat. Cand nu exista respect pentru institutia reprezentata de Presedintele Romaniei, nu iti respecti tara. Nu ma refer la criticarea unor masuri ci la folosirea unor porecle intr-o pura maniera de satra... Cand ridici in slavi oameni care au pus mana pe putere prin crima in 1989 si de atunci incoace au impins Romania spre dezastru se cheama ca esti un imbecil... Parerea mea...

Maine am sa postez pentru prima oara ceea ce unii dintre cei care ma cunosc mai indeaproape au auzit deja la un pahar de vorba... Povesti adevarate despre ceea ce faceau baietii inca din 1992... Este experienta mea personala, asa cum am trait-o eu... Imi pare rau ca nu mai tin minte toate numele dar socul intamplarilor mi-a ramas bine intiparit in minte...

In 1992 baietii destepti faceau comert cu sute de kilograme de platina si vindeau submarine rusesti... Nu erau fitecine dar au ramas anonimi si in ziua de azi... Stiu doar ca unul este fost general de pe vremea lui Ceausescu... Pe maine deci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu