sâmbătă, 25 septembrie 2010

Turnatori




Domnul Dorin Tudoran a publicat un post, pe VaxPublica, care mie imi place deosebit, si pe care cu acordul dansuia, imi permit sa il citez:
"După ce a citit volumul Eu, fiul lor, Alex. Dimitrov mi-a trimis caricatura de mai jos însoţită de următorul mesaj:

“Dragă Domnule Tudoran,

Îmi pare tare rău că nu v-aţi gîndit să ilustraţi cartea şi cu ceva caricaturi. V-aş fi oferit-o pe aceasta.

Puteţi să o folosiţi acum pe blog fiindcă subiectul rămîne foarte actual şi există prea multe partide politice în Moldova şi România în care sînt răspândiţi şoptitori din veacul trecut.

Dacă s-ar uni într-un singur partid, ne-ar fi şi nouă mai uşor să-i urmărim pe ei acum chiar dacă nu la fel cum îi urmăreau ei pe părinţii noştri înainte.

Vă doresc multă sănatate şi m-aş bucura nespus să ne revedem cât mai degrabă la Chişinău.

Alex”


Ilustraţie & Copyright © 2010 – ALEX DIMITROV"
***
Nu ma pot impiedica sa observ ca, dintre toti Revolutionarii Rusi ai epocii lor de aor, totusi personajul al carui invataturi au dainuit, o data cu trecerea in noul secol, nu e nici Lenin, nici Trotzki, nici Stalin, ci nimeni altul decit Felix cel de Fier, adica Felix Djerjinski, al carui urmasi in ale apucaturilor NKD-istice ne polueaza si imput vietile si acum. Si inca cu succes. A dreq polonez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu