sâmbătă, 25 septembrie 2010

Basescu socheaza din nou


Sunt socata. Am citit pe Realitatea o stire care efectiv m-a dat pe spate in linistita seara de sambata, cand ma pregateam sa bag niste floricele la microvele. Bine ca am aflat-o inainte, caci altfel riscam sa-mi ramana vreun bob inflorit in gatlej.
Asadar, primul om al tarii CI-TES-TE!
Si nu oricum, oricat si orice... Citeste ZIARE.
De la inceputul anului a citit ziare de 30 000 de euroi!

Ce inteleg eu din asta:
- presedintele nu mai mananca seminte (implicit, nu mai face cornete)
- citeste in cantitati enorme (ori vrea sa recupereze timpul in care nu a citit, adica de cand a reusit sa termine scoala ori se plictiseste de moarte ori sta foarte mult pe wc)
- ziarele pe care le citeste sunt scumpe, pe hartie lucioasa (Playboy? Hustler? nieeet... am fost rea)
- de aceea are in ultima vreme un limbaj mai elevat (a renuntat la "tiganca imputita", "gaozari" etc)
- o vrea sa-i faca concurenta Ebei la colectia de Cancan, Click etc
- posibil isi cauta job in tara si pe afara (caci stie ca va pierde alegerile urmatoare)

As putea continua cu presupunerile, dar ma opresc.
Groaza mea nu e ca a citit in 9 luni cat eu nu castig intr-o viata dintr-un salariu cinstit (si tot degeaba a citit), ci ca nu cumva sa-i vina ideea nesabuita sa se apuce de citit carti...

***
Later Edit (The Wolfman): doamne-fereste, ca nu mai gasesti Colt-Alb pe niciunde. Si atunci se va razbuna pe... nu se stie cine, ca edituri de stat nu mai avem. Deci, probabil tot pe Politie si Jandarmerie va cadea magareatza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu