miercuri, 26 mai 2010

Last night...


"Last night i heard your voice calling...."
Aseara, pe jumatate adormit, m-am uitat la TV. Nu putem si eu sa dau pe un Descopery, ceva? Probabil nu... Asa ca m-am uitat la discursul lui Basescu, acest Darth Mahalagius al rRomaniei, The Dark Lord Of The Shit. Nimic de zis, omul are forta in discurs, dar proportional cu asta e si lipsa mesajului concret. Scuze, disculpari, aruncari cu vina, orice, absolut orice numai sa nu spuna nimic concret despre ce ne asteapta de fapt. S-o fi molipsit de la Chucky? As vrea sa fie asa de simplu, insa. Prapaditul asta vehicula cu niste sume de mi s-a ridicat parul maciuca in cap. Incep sa ma intreb cit de mare e gaura, financiar vorbind, de fapt. Si singurul raspuns care il pot gasi e ca gaura e terifiant de mare. Altfel nu ar risca el aceasta sinucidere politica. M-a amuzat, in continuare, tonul folosit. Parintesc, sfatos. Tatucul Portocalelor Mecanice a grait. Si a facut-o si usor dispretuitor si ironic la adresa detractorilor sai. In opinia sa de cocalar e important ca "dusmanii" lui sa-i simta ironia. Nici o preocupare pentru a convinge cu ceea ce zice. Per ansamblu, o data ce m-am prins ca e tipicul discurs in stilul estic tipic, m-a cam luat cu somn... Pur si simplu ma saturasem ca acest idiot sa imi provoace nervi cu tipicul lui stil de-a ne lua de prosti pe toti. Nimic personal nici macar la asta, pur si simplu pentru clasa din care face el parte, toti sintem"pulimea", ce ne f*** grija pe noi de ce se intampla de fapt? Ei incearca sa o dea la "oha" cu economia si noi nu-i lasam sa isi vada de smenuri? Pina si tonul ironic cu care a vorbit despre ce a promis ca va face, in campania electorala, mi-a spus multe despre gandirea acestui rahat megaloman.
Rau e insa altceva. Iar aici Pappy are dreptate, din pacate. Bun, il schimbam. Insa, cu cine? Cu Chucky? Care e mai pe linga decit proctologul spalatoresei in materie de economie? Cu Ponta, care, ca procuror, e un mincinos patologic? Geoana a trecut in tarimul celor stingi, politic vorbind, nu are sens sa-l pomenim...
Incep sa ma gindesc cit de tare ride, de fapt, cercul de "biznismeni" rRomani de acesti politruci falosi, dar absolut stupizi in orice altceva in afara de demagogie. Am cam belit-o, fratilor, nu credeti?

2 comentarii:

  1. Am cam sfeclit-o, asa e... Chiar daca ar exista o cale nu exista cu cine... Pentru asta trebuie vointa...

    RăspundețiȘtergere
  2. O solutie...o noua revolutie?
    Am suportat aproximativ 5 minute acel interminabil discurs din care am retinut ideea centrala referitoare la "strangeti romani si mai tare cureaua, ca altfel chiar nu se poate!"
    Revoltator si in acelasi timp cinic...
    Dar, nimic nu mai e de mirare, tinand cont ca acest om, cu pretentii si vederi de dreapta (daca tin bine minte, a distrus acea Conventie Democratica)..
    Si doar acest amanunt poate spune totul...
    P.S
    Te invit cu placere sa ma vizitezi si sa ma comnetezi si pemine pe blog!
    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere