joi, 6 mai 2010

...asa cum e ea!

TVA marit, cota unica marita, incapacitate la nivel inalt, minciuni peste minciuni, escrocherii peste escrocherii. Funie care se apropie de par. Imi cer mii de scuze, dar eu nu mai inteleg nimic. Nu reusesc sa patrund adincul mister al salvarii economiei prin ingroparea initiativei, alungarea putinilor clienti ramasi, promovarea in continuare a escrocilor si incapabililor, intr-un cuvint: nu inteleg, futui. Parca ar vrea sa distruga tara asta, si inca rapid. Se cauta un pretext in revolta care va urma, pentru instalarea unei mici dictaturi marinaro-piticoide? Caci am observat ca internele au facut angajari, nu au disponibilizat pe nimeni.
***
PS: Imi cer scuze. Am zis ca nu mai scriu, dar nu m-am putut abtine. :(( Cele din ultimele zile sint mai gogonate decit orice am auzit de la mineriade pina acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu