vineri, 12 martie 2010

Timisoara, un punct numarul 8...


Ieri s-au implinit 20 de ani de la lansarea Proclamatiei de la Timisoara. Spre rusinea mea, am uitat. Stau si ma intreb unde am fi fost daca se adopta punctul 8...? Dar, inca o data, confirmand traditia, dobitocul si sifiliticul bobor rRoman s-a vandut pe niste amariti de arginti, ba nu, pe niste salam prost de Sibiu si niste brinza de tot rahatul. Atunci, ca si acum. Si iar, am un sentiment pronuntat de scarba, vazind in continuare mizeria umana a conationalilor mei. Pacat de o zi inceputa asa.
Incep sa cred ca nu exista solutie la problema noastra. De fapt, 80% din tara agreeaza maxim ce se intimpla. Am ajuns sa vad demonstratie in sprijinul unui om prins furind...WTF? Ce sa cred eu? Intr-un final, sa accept ca tara asta e formata din 80% hoti, idioti, lepre, fraieri, jegosi; 18% smecheri; si 2% neadaptati ai sistemului...?

Un comentariu:

  1. preaa tarziu....punctul 8 a fost si este detestat de majoritatea politicienilor romani...oare de ce?

    Te astept la mine pe blog unde PSD incearca sa saboteze din nou sistemul de securitatea europeana...

    RăspundețiȘtergere