marți, 23 februarie 2010

Schimbati grila!

Uneori asa ma plictiseste televizorul... Nu zic, ma uit sau nu, el merge... asta clar. Trebuie sa consum si eu curentul pe ceva. Dar ma straduiesc, mai ales in weekend am observat, sa caut ceva interesant de vazut. Sa imi atraga ceva atentia, cat de cat. Ori sunt eu prea ciufuta in weekenduri, ori astia s-au vorbit toti sa dea numai prostii. Aceleasi filme obosite, pe care oricum le-am vazut de n'spe ori, aceleasi mutre acrite si fardate plimbate de la un canal la altul, care ma anunta cum e vremea, ce e in fotbal sau cine pe cine a mai injunghiat, porcait sau furat... In campania electorala a fost nitel mai palpitant, ca tocsoaiele (talk-show-urile! na ca stiu si eu ceva romana daca ma straduiesc) au luat asupra lor toata asistenta atrasa de comedie si amuzament gratis. Tin minte ca abia asteptam sa ma asez cu floricele si o cola sau bere si sa privesc sportul national: circul. Acum... ma mai uit dimineata la vreo revista a presei, sa ma lamureasca si pe mine vreunul mai smart ce nu am priceput eu citind on-line, dar si ala se lamureste tot la televizor, odata cu mine... Mi-e dor de un reportaj, de o ancheta serioasa, de filme bune si mai rar difuzate (vechi sau noi), de Tom si Jerry, Pantera Roz sau Bugs Bunny... Pe-astia din urma o sa ziceti ca ii tot vad la tv, ok, dar eu nu-i vreau pe astia din politica romaneasca, ci pe aia care mi-au alinat copilaria... Mai oameni buni, astia de aveti in grija prostirea si manipularea maselor, mai innoiti-va grila, mai variati strategiile, mai duceti-ne si altfel cu zaharelul, ca incepem sa ne plictisim si sa bagam de seama...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu