joi, 25 februarie 2010














Romanul a pus o vorba in circulatie: "Lauda de sine nu miroase a bine"... O vorba nascocita tot pentru celebrarea mediocritatii. Pentru ca el nu te-ar lauda nici mort...

Amintiti-va cand v-a elogiat ultima oara cineva, public, fata de altii, atunci cand ati realizat ceva?!! Ba mai mult, amintiti-va de cate ori realizarile v-au fost minimalizate, in public, de catre vreun "binevoitor" care intamplator lucra in aceeasi bransa?!!


De aceea nu mi-e rusine cu cele 10.000 de vizionari obtinute cu acest videoclip, inregistrat de un amator, cu o camera foto, la una dintre primele cantari ce le-am avut cu Fire Escape in vara anului trecut... Si chiar ma mandresc cu elogiile trimise de te miri unde din aceasta lume... Chiar daca ele sunt putine sunt mai multe decat cele venite din Romania...

O cantare live, inregistrata nu in cele mai bune conditii... Una dintre primele dati cand am cantat cu iubita mea portocalie la Bucuresti (sa nu va aud ca e ceva legat de Basescu. PDL nu are culoarea asta ca marca inregistrata!!!)...

Par putine 10.000 de vizionari nu-i asa? Dar comparand cu celelate postari de pe tube are unor alte trupe, unele chiar bine promovate sau prezente pe micul ecran si facand raportul de vizionari pe unitatea de timp scursa de la postare, nu pot decat sa ma mandresc...

Nu vad de ce mi-ar fi rusine... Ma bucur. O iau ca pe o victorie. Personala. O trupa necunoscuta. Fara promovare. Fara sa iasa pe "sticla" cum se spune... Oooo, da... Ma laud. Si nu imi pasa de "standardele " romanesti pentru lauda... Probabil ca la 10.000 trebuie sa iti fie rusine, iar dupa 100.000 sau mai mult ar trebui sa te ascunzi...

Le multumesc tuturor acelora care m-au sustinut pana la capat pe parcursul celor doi ani cat am fost in Bucuresti. Ei sunt aceia care au stiut sa faca diferenta intre inima si fudulie... Ma mandresc deci cu aceste 10.000 de vizionari si le dedic lor.

Nu imi este rusine. Am reusit sa fac toate acestea fiind gras, chel si la 40 de ani, ceea ce da o si mai mare valoare realizarii si imi spune ca daca faci din inima ceea ce faci, oamenii vor aprecia acest lucru trecand peste orice alte prejudecati...

Totul este sa canti pentru public mai intai, pentru tine mai apoi, si sa nu faci toate acestea pentru preamarirea egoului tau... De aceea talentul bate scoala. La fundul gol!!!

Ma astept acum sa se intample doua lucruri:

1. Sa apare comentariile alea pur romanesti ce vizeaza capra.
2. Sa scada ratingul de excelenta. Asta o vor face "coiosii" anonimi...

V-am tzucat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu