sâmbătă, 6 februarie 2010

"Dedulesti Varzaru"


"Dedulesti Varzaru". Hmmmm. Mititei, stuff. Serpentine, panta, un loc minunat vara. Insa, bad moment, eu am ales sa-l trec iarna.
Evitind enormele gropi, am reflectat asupra mai multor lucruri. Ca de exemplu faptul ca e posibil ca un loc similar sa-i fi inspirat pe cei de la Floyd la piesa Dark Side of the Moon. M-a pus pe ginduri. Hmmm. "Dedulesti Varzaru". Ce o fi insemnind " a dedulii"? Adica cum, prinzi Varzaru si-l dedulesti? Cu stinga sau cu dreapta? O fi ceva expresie hardcore Olteneza? Ei, la toate acestea mi-am raspuns saltind ca iedu' cu masina prin niste cratere demne de orice ogor proaspat arat. Nimeni, nimic, in afara a doua benzinarii, care, in mod sigur, au platit ele reparatia pe motiv ca nu mai puteau intra nici clientii, nici masina de aprovizionare din cauza de gropi. Iar noi platim Roviginete, taxe, si alte rahaturi. Care merg la buget. De acolo merg la niste domni mancatori de scaieti, mai oltenezi asa. Iar pina la urma se intorc tot pe drum, insa sub forma de Mercedesuri, BMW-uri, si alte fiare de gen. Pur si simplu rusinos. Nu am mai vazut de mult asa ceva, ultimul "tarim uitat de timp" vazut de mine a fost Marghita, si asta acum ani buni. Si uite asa am aflat ce a inspirat denumirea localitatii. Si am mai aflat o chestie simpla. Daca treci pe acolo, o sa "dedulesti varzaru". Cu ambele maini. Chiar si cu masina. Si am aflat ceva nou: numai la Olteni o poti dedulii la modul asta.
They get money. We get fucked. Cit de comun, obisnuit, si rRomanesc, nu? Dar domnilor, daca e pe asa, sa imi "deduliti varzaru" si voi mie, si sa mor de mai platesc amenzi sau alte mizerii care merg la stat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu