miercuri, 6 ianuarie 2010

Nota de plata...


Matinal, cum sint, am intrat un pic pe paginile online ale unor ziare din scumpa noastra rRomania. Intr-adevar, nu stiu la ce ma asteptam, dar in nici un caz la acelasi concluzie generala, din tot ce am citit:
" Clasa Politica: -Ca voi sa puteti vota, noi am consumat, am cheltuit...Asta e nota de plata!
Romania:-Pai de ce sa platim noi ce ati consumat voi?
Clasa Politica:- D'aia!"
Am o vaga impresie ca fundul sacului a fost atins. Sau ne apropiem foarte repede de el. Bunastarea Statului incepe sa coste oamenii mai mult decit intretinerea proprie. Si in continuare ni se dau niste explicatii hilare despre cum aceste taxe minune vor revolutiona rRomania, si pe ce culmi ale democratiei vom ajunge din aceasta cauza. Sint curios insa pe cine vor da vina, cind se va sparge buba economica romaneasca. In plina criza insa, unora li se maresc incasarile. Desigur, banii sint aceeasi, insa se taie de la invatamint, de exemplu si se da politiei. Oare este o forma de mita aplicata neamului lui Garcea, cu scop precis? Ca la firmele mari, Fidelizarea Clientilor? Daca e asa, motivele sint cel putin sumbre, daca nu chiar periculoase pentru noi. Autorecompensarea pe motiv de incompetenta a devenit un obicei la unele ministere, deghizind asta sub celebra "prima de vacanta". Cum p****ma-sii? Altii nu au bani sa isi duca copiii la film, iar birocratii sint platiti sa se plimbe? Unde mama naibii sint vorbele sforaitoare despre criza, strins de curele, economie? Administratia prezidentiala nu face exceptie. Ei macar au o scuza. La cite a facut concret basescu pentru tara, e normal ca ei sint intr-o permanenta vacanta. Iar in conditiile de fata, e clar ca nu le ajunge salariul. Concediile costa, si nu le poti suporta din amaritul de salariu al institutiei prezidentiale. Aviz celor ce l-au votat pe Baselator: eu v-am prevenit ca nu e diferit de Geoana, ci doar are alt mod de a-si exprima hotia...
Am citit si inca o veste mai trista, si anume Toni Tecuceanu a fost rapus de virusul A/H1N1. Trist. Sa-l odihneasca dumnezeu.
Cum dumnezeu in tara asta nu e nimeni capabil sa dea si o veste buna? Oare deoarece nu mai exista vesti bune? Realitatea e ca romanu' s-a obisnuit cu vestile proaste. Cu conditia sa fie spuse cu un ranjet pe buze, pe un ton usor glumet, iar vorbitorul sa fie ori piticul cel prost din Alba-Ca-Zapada, ori Popeye kakanarul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu