miercuri, 2 decembrie 2009

Puntea tuturor slabiciunilor.


Deci Cel Simplu a spus de buna voie.
Nu l-am silit eu.
Si nu l-a silit nimeni din partizanii lui El Baselator.
Pur si simplu, e prost.
De pute.
Infratirea cu dracu in vederea trecerii puntii spre putere e data pe fata.
Mai pe romaneste, adica scopul scuza mijloacele? Doar cele ale lui Geoana?
***

Într-un interviu ce va fi publicat mâine în Gazeta Sporturilor şi pe blogul jurnalistului Cătălin Tolontan, prezidenţiabilul PSD se declară de acord cu Traian Băsescu în privinţa părerii pe care acesta o are despre patronul Grupului Realitatea-Caţavencu, dar spune că apreciază competenţa lui SOV în materie de business.


Întrebat de Cătălin Tolontan dacă nu e riscant să discute cu un om (SOV, n.red.) care a fost condamnat doi ani la închisoare pentru fals în dosarul Băncii Internaţionale de Dezvoltare (BID), Geoană spune că nu îl agreează pe Vîntu. “Nu-mi place domnul Vântu. Aici sunt de acord cu domnul Băsescu. Nu-mi place Sorin Ovidiu Vântu. Mi se pare şi malefic şi puţin cam turbulent. Dar asta nu înseamnă că nu poţi să-i recunoşti o mică competenţă într-o zonă profesională unde, pînă una alta, se pare că se pricepe”, afirmă Geoană.
Geoană recunoaşte că partidele finanţează televiziunile cu bani publici, prin miniştrii, ca să-şi asigure imagine pentru partide sau pentru oameni politici, dar spune că această practică va înceta după alegeri. Garanţia o reprezintă viitorul premier Johannis.

Sursa Realitatea.
***
Deci. Pe fata. Nu are sens sa spunem ca nu exista interese. Se stia si pina acum. Dar acest boulean obraznic, cu tipica nepasare a activistului si cu acea tipica atitudine PSD "Ei Si?" o da pe fata.
Buey Gionele!
Adica cum.
Stii ca domnul SOV are o condamnare pentru fals la activ si tu apreciezi calitatile dinsului de businessman?
Te-ai kkt pe banii publici aruncindu-i in trusturile media, dar daca iesi presedinte si iese si Johannis prim-ministru, promiti solemn ca nu o mai faci?

"Pina acum am mintit, am tradat, am furat, am fraudat, am inselat, am manipulat, am murdarit tot ce putea fi murdarit. Insa, odata cu Johannis, toti acolitii vor merge la biserica unde vor baga penitente la greu, si in nici un caz nu vor mai face rele. Afacerile vor fi doar curate si la vedere. Nimeni nu va mai face bani negrii si trafic de influenta. Toti vom cinta in corul bisericii gospeluri de multumire. Denumirea partidului se va schimba din PSD in PPCSD, adica Partidul Prea Cuvios Social Democrat."-ipotetica penitenta a comunistului din PSD.

Tu chiar esti prost, nene, cind incerci sa ne bagi pe git kknarii de gen, si mai si crezi ca tine? Chiar crezi ca mai e cineva in tara asta care NU STIE cine sinteti voi de fapt?
Buey Gionele!
Fii cit de prost vrei tu sa fii.
Dar macar taci si pleaca acasa. Lumea s-a cam saturat de rahatul celor de felul tau!
***
Nu ii contest domnului Johannis intentiile de redresare. Il rog doar sa ia aminte. Kennedy de exemplu a fost mult mai protejat decit va fi el, si comparativ a avut o misiune mai usoara. Doar o parte a clasei politice americane a fost impotriva lui. Totusi, se pare ca a fost indeajuns. Daca erau toti impotriva lui, ce se intimpla, il asasinau cu o bomba atomica?
Si, da, sper ca domnul Johannis are o asigurare de viata la zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu