miercuri, 16 decembrie 2009

Primul Show, prima zapada, primii prosti...

O data cu prima zapada, se pare ca pesedistii au inceput si primul show.
Vanghelie s-a cam incaierat cu Mitrea, live, si in public.
Vocea groasa a manivelagiului suparat nu a reusit insa sa domine schelalaito-latratul pechinezului de Sector 5, care se simte incoltit, si, de frica, musca.

"Mie, unul, mi se pare destul de complicat si mi-ar fi rusine in locul domnului Mitrea, pentru ca nu stiu de ce, in primul rand, ma leaga pe mine domnul Hrebenciuc", a spus Vanghelie.

"Chestia cu rusinea las-o usor, vezi cum vorbesti!", a intervenit prompt Mitrea, Vanghelie replicand imediat: "Daca sunteti magar, vedeti c-o incurcati cu mine!".


Vanghelie l-a mai intrebat pe Mitrea daca stie cine este Cristi Burci. "Bineinteles", a raspuns Mitrea, continuand: "Mai, Marian, chestia asta cu dosarele, ti-am spus de cand ai aparut prima oara. Las-o, mai, jos, ca nu-i pentru tine, nu stii sa te joci cu ele. Ne-ai bagat in multe necazuri cu dosarele tale si cu afirmatiile facute despre ele".

"Nu, nu, dumneavoastra ne-ati creat o problema in partid cu ceea ce ati facut cand ati fost ministru si cu tot ce ati facut cu Cristi Burci. Ati vrut sa luati in continuare Ministerul Transporturilor", a sustinut Vanghelie.

"Am vrut ministerul asta pentru Liviu Dragnea, iubitule. V-am spus la toti ca eu nu mai intru in guvern. Termina cu chestiile astea comunistoide, a la Hrebenciuc! Atat ati invatat, doar sa atacati", a replicat Mitrea.

Vanghelie a mai sustinut ca Gabriel Oprea urma sa ii faca un dosar lui Traian Basescu din calitatea sa de prefect al Capitalei.

"Am martori care au participat la discutii in diverse locatii ale institutiilor statului roman", a tinut sa intareasca Vanghelie.

"Martori, casete si filme, cunosc!", a intervenit Mitrea.

"Sunteti epuizat!", i-a raspuns Vanghelie.

"Stiu, Marian. Tu esti viitorul partidului nostru", a spus Mitrea, care a refuzat sa ii mai raspunda lui Vaghelie pe motiv ca este sub demnitatea lui.

"Demnitatea dumneavoastra este sa va puneti sotia sa ...", a revenit Vanghelie.

"Mai, baiatule, daca mai vorbesti de nevasta mea, o sa ai altfel de probleme cu mine, ca intre barbati! Fii civilizat, vorbeste de mine, daca ai curaj! Hai, termina cu povestile astea, v-ati invatat sa fiti obraznici si magari", a replicat Mitrea.

"Esti un magar si jumatate (...) te-ai imbuibat, te-ai imbogatit de pe urma partidului si vii acum sa ne spui principii...", discutia intre cei doi fiind intrerupta de moderatori.

***
Domnilor si doamnelor.
Astia ar fi fost apostolii unei eventuale guvernari Geoana.
Si mai si vin unii sa zica ca cine nu i-a votat, e prost.
Asta o fi rRomania dumneavostra, domnilor, nu a mea!

Un comentariu: