luni, 7 decembrie 2009

Ponta si "Sistemul"

*Victor Ponta a spus că datoria sa faţă de copii este de a scăpa România de Traian Băsescu. "Nu am reuşit acum, vom reuşi peste câţiva ani. E păcat, dar asta trebuie să facem", a spus Ponta.

Legat de diferenţa de la exit-poll-uri şi rezultatele de la BEC purtătorul de cuvânt al lui Mircea Geoană a spus că partidul său a câştigat la voturi, dar "la ei sistemul a funcţionat mai bine". "S-a întâmplat lucrul ăsta şi pe vremea lui Ceauşescu şi până la urmă a căzut şi Ceauşescu. O să cadă şi Traian Băsescu. Eu îmi permit faţă de colegii mei să mă bat în următorii ani ca să îmi fac această datorie".

Victor Ponta a subliniat că "sistemul de fraudare şi de furt" al PD-L a "funcţionat mai bine". "Ştiam că ne batem cu ei. Trebuia să câştigăm la zece procente ca să ne batem cu ei, dar nu am câştigat la zece, probabil am câştigat doar la trei-patru. Şi atunci sistemul lor a fost mai bun", a spus purtătorul de cuvânt al lui Mircea Geoană.

"Eu am 37 de ani. Peste trei ani vreau să scap de Traian Băsescu, nu peste cinci", a concluzionat Victor Ponta.

Întrebat dacă şi PSD a avut un sistem de fraudare în condiţiile în care afirmă că sistemul PD-L a fost "unul mai bun", Ponta a refuzat să răspundă.*

sursa: Realitatea.

***
Mai Victoras...
Vezi ca pina si Bunicutei i-au trebuit ani buni sa ajunga On Top!
Desigur ca vei lucra pentru copii, asa cum ai facut in totdeauna, numai ai sa ai grija, doar, in continuare, sa fie doar copii tai, nu si ai boborului, cei pentru care lucrezi.
Insa vad ca ti-a ramas un pic din tupeul de beizadea cacacioasa de aseara, chiar daca l-ai amestecat un pic cu prostia lui Gionel. De curios, aseara CHIAR AI CREZUT ca Robert Turcescu sau Corina Dragostescu te baga in seama, mai..."mic Napoleon" de C.A.P. ce esti?
Afirmatia despre serviciul de fraudare da mai tare in voi, la modul cum o spui.
Sau e vorba de ciuda ca si altii au invatat jocul, intre cele doua tururi?
E ca si cum ai recunoaste ca ai fost batut cu propria bita.
Vezi maica, ca iar te pune Bunicuta sa dai probe de microfon.
Lipsindu-ti look-ul Dacianei Sarbu, s-ar putea sa te chinui cam mult la taragotu' mosului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu