marți, 1 decembrie 2009

Motivatie.

Intr-o postare foarte reusita LMN a reusit sa zugraveasca situatia de fapt din acest moment. Iar raspunsul la intrebare din final nu poate avea decat un singur raspuns. Nu ne-au frant. Nu pe toti. Nu inca! Dovada este si aici.

"(...) nu pot acorda increderea mea niciunui catindat.
Cu scuzele de rigoare.
Acel "vrem sa se schimbe totul, dar doar in folosul nostru" al anilor '90 se pare ca ne bantuie inca.
Si o va mai face mult timp.
Probabil, pana ce tara asta nu se va mai numi rRomania.
Si in nici un caz NU va mai avea aceleasi granite.
***
Totusi, cu cine votam?
...mai votam?"

Da. Mai votam! Daca e sa o gandim strategic problemele trebuiesc rezolvate pe rand. Incepand cu cele mai vechi! Adica PSD! Daca iese din scena ramane slab si focusat pe PD-L.

Daca ar iesi PSD acum vom avea inca 20 de ani PSD asa cum ne-a promis Geoana la Ploiesti! oamenii sunt constienti de acest lucru.

Pentru ca PSD este foarte aproape acum de a-si vedea visul realitate: se afla in pozitia de a pune tunurile pe toata lumea. Si in acelasi spirit o va face: intai va termina cu PD-L dupa care se ocupa de PNL. Toti cei care am trecut prin ultimii 20 de ani intuim toate acestea.

Dupa care nimic nu ii mai poate opri. Inca douazeci de ani. Ne-au promis-o!!! Nu este deloc pragmatic sa nu mergem la vot. Nu putem renunta. Nu acum. Nu vreau sa ajung la batranete cu oamenii astia deasupra mea. Trebuie sa votam. Impotriva ciumei rosii, care ne bantuie de cand eram tineri.

Si pentru ca astazi este 1 Decembrie: La Multi Ani Romania!

2 comentarii:

  1. Impreuna cu sotul meu am o mica afacere. Ne descurcam si acum. Obiectiv vorbind, cel mai bine ne-a mers atunci cand Nastase era premier. Intotdeauna am ales raul mai mic. Sa va povestesc ceva:

    Un client, cu un biznis muuult mai mare decat al meu, deci implicit in relatii cu statul, mi-a spus urmatoarele:

    "Am mers sa vorbesc cu aia de la PDL. Am stabilit ce si cum, am dat ce cui trebuie, iar ziua urmatoare, cand m-am dus in biroul “tinta” ala habar nu avea cine sunt. Mi-a zis sa vorbesc cu ala caruia i-am dat spaga.

    Cu PSD a fost insa exceptional – odata ce am dat spaga, omul care a luat-o a venit cu mine si mi-a deschis toate usila, m-a prezentat si s-a asigurat ca toata treaba iese ok."

    Citatele sunt aproximative, din memorie, evident, ca nu sunt de la servicii sa fac inregistrari

    Asa ca, pana la urma aleg si eu PSD. Si Mircea Geoana. Pentru ca prefer un sistem prost dar functional unui sistem bun dar lipsa. Despre crime? Toti sunt criminali, sa fim seriosi. Prefer raul mai mic. Sunt romanca si nu ma mandres cu asta, Dar de data asta votez Geoana. Pentru ca am o fata, pentru ca vreau sa mai incerc inca odata sa stau aici. Desi as putea pleca oricand in Norvegia. Sora mea e acolo si se descurca minunat

    RăspundețiȘtergere
  2. Comentariul a aparut, dar pe prima pagina, in dreptul postarii apar tot 0 comentarii. Eroare de blog?

    RăspundețiȘtergere