marți, 8 decembrie 2009

Born to loose

Initial, mi-a fost mila de el.
Felul in care i-a multumit sotiei, copiilor, parintilor si prietenilor, mi-a adus aminte de decernarea Oscarurilor si mi-am zis "uite un om recunoscator ".
Apoi, mi-a fost jena de comportamentul sau.
Topaiala, sticla imensa de sampanie (si ea prea grea pentru el), veselia fara temei, pupaturile cu ceilalti barbati, declaratiile dintre el si Crin, toate astea m-au facut sa privesc usor piezis... wtf...
Mai apoi, cand am aflat rezultatul, mi-a fost rusine de-a dreptul.
Ce situatie penibila... Prostia se plateste, mi-am spus. Atatea gafe in asa scurt timp, trebuiau sanctionate cumva.
A avut toate atuurile, putea bate lejer la diferenta de 1 milion de voturi.
Ca si adversarul sau insa, nu stie sa piarda. Insista si persista in penibil.
Ultimele declaratii facute (cine il impinge de la spate chiar vrea sa-l distruga complet?) il adancesc in mlastina si mi-e ca in curand va pierde si presedintia partidului.
Acum PSD cere numararea voturilor anulate, confruntarea datelor din cartile de identitate ale romanilor de afara. Orice, poate poate mai sare vreun vot.
Vai PSD, rau ai ajuns... Altadata te votau peste 80%, acum ai ajuns sa aduni ramasite de pe jos... Si tu ai avut, cand ai organizat alegeri, "structuri de forta ale statului in mana", si tu ai avut "resurse nelimitate de bani", precum si "un volum imens de mita electorala". Si totusi, mi-aduc aminte, ca asteptam cu disperare sa vina alegerile sa scapam de tine... Nu-ti pui intrebarea de ce? Nu meriti nici macar mila, sau dispretul, sau interesul nostru. Nu meriti nimic. Iar tu, Geonel, n-ai decat sa visezi cai verzi pe pereti, pentru ca nu esti bun de politichie. Dar deloc... Asadar fredoneaza:

Un comentariu:

  1. NU E DE GLUMIT. SUNT DISPERATI. SI ASTIA CAND SUNT DISPERATI APELEAZA LA ORICE MIJLOACE. INCLUSIV LA CRIMA.

    RăspundețiȘtergere