marți, 1 decembrie 2009

Ganduri pentru tara mea...


Mi-as fi dorit sa fiu mandra ca sunt romanca
Sa strig in gura mare ca apartin acestor plaiuri
Mi-as fi dorit ca poporul meu
Sa nu-si fi dezamagit intr-atat stramosii
Care au luptat pentru pamantul acesta
Care au cladit, asa cum s-au priceput, un trecut.
Mi-as fi dorit sa ne putem bucura cu totii
De liniste si prosperitate
Sa ne iubim si sa ne respectam mai mult
Sa vad oameni fericiti si cu vise
Mi-as fi dorit sa privesc copiii acestei tari
Si sa nu-mi fie teama pentru viitorul lor...
Mi-as fi dorit ca celelalte natii sa ne aprecieze si pe noi
Pentru ca avem inca atuuri, pe langa atatea metehne
Dar nu stim sa ni le punem in valoare
Iesim mereu cu gunoiul in fata
Nu intelegem ca nu trebuie sa il ascundem
Ci sa il aruncam definitiv, sa curatam locul.
Mi-as fi dorit sa nu ma gandesc de atatea ori sa fug
Suntem multi cei care am facut asta
Mi-as fi dorit sa nu se mai spuna
"Frumoasa tara, pacat ca este locuita"...
Ci "Romania este o tara facuta de romani".
Poate intr-o zi lucrurile vor fi altfel, mai bune
Imi pare rau ca nu vom apuca sa le traim...
Iti urez "La multi ani, Romanie!"
Desi nu este suficient sa fie multi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu