marți, 15 decembrie 2009

CRIN DE LA PDL, IDOLUL PSD. DE CE?

Crin Antonescu a devenit idolul... pesedistilor. Pentru ca l-am votat, ba inca am si stat trei ore la coada pentru asta, dupa ce s-a dat cu PSD si i-a facut pe concitadinii mei "fanatici paspre dementa" am devenit foarte atent la miscarile moldoveanului de la granita cu Dobrogea... Si precum ma stiti deja, am si eu intrebarea aceea favorita: DE CE?

De ce se iubeste intr-atat Crin cu PSD si viceversa?
De ce Crin nu a stat nici macar o clipa in cumpana atunci cand a avut de ales o parte si a tras direct pe... stanga?!
De ce Crin a devenit din promotorul bunului simt un nesimtit cu acte in regula incepand cu 1 Decembrie?
De ce Crin, nici macar impins la spate de supararea penelistilor nu vrea cu adevarat o rupere de PSD?!
De ce este Crin mai nou favoritul "antenelor" lui Voiculescu?

Cred ca nu stim multe despre Crin Antonescu. Si cand incep sa ma intreb de ce nu stim chiar incepe sa puta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu