marți, 17 noiembrie 2009

lupta de clasa


Chiar ma miram uneori de abundenta numarului de..."anonimi" la posturile despre Crinutz. Si la cele cu "Le Simple" Gioana au fost. Dar parca nu la fel de abundente.
Uite cum bunele invataturi are marelui prieten de la rasarit nu pier. Si baietii chiar au invatat din revalorificarea deseurilor. Se pare ca invataturile acestui Gigel din imagine au avut viata mai lunga chiar decit cele a lui Stalin. Iar cu rRomanu' e elev silitor cind e vorba sa invete tampenii...
***
"Un reporter incognito al Romaniei libere a intrat in echipa de haitasi politici ai PNL care activeaza pe internet. Misiunea acestora: "desfiintarea" articolelor si comentariilor impotriva lui Crin Antonescu.
Echipe similare de activisti lucreaza in aceasta campanie si pentru alti candidati la presedintie, cum ar fi Mircea Geoana sau Traian Basescu.
Timp de doua saptamani am fost postac de partid. Am primit in fiecare zi e-mail-uri de la consultantii partidului cu mesaje impotriva contracandidatilor si liste cu zeci de linkuri unde sa le raspandesc. Am intrat pe bloguri, forumuri si site-uri de ziare, am vorbit despre bun-simt si i-am injurat pe "marinarul beat de putere" si pe "prostanacul comunist". Am bombardat cu stereotipuri toate articolele care nasteau vreo dezbatere rationala. La fel au facut si mai fac zeci de alti postaci din toata tara, fiecare lucrand pentru partidul sau. Noi, postacii rivali, ne stim intre noi si ne injuram, dar nu ne uram. Uram doar cate doua dintre personajele: "tiranul", "prostanacul" si "crinut-finut". Pe un al treilea il iubim. Sau macar facem un ban. Cinstit?"
***
Crinut maica, am ramas mut. Tura asta nici nu stiu cum sa te premiez. Moneda Botswaneza nici nu te mai incape. Dar cind vor scoate bancnota de un milion de Pule, iti promit eu ca vei fi pe ea.
Desi poate gresesc. Cind vre-un progresist stat african va face o moneda care sa se numesca Kurulmaimutei, pe ea ar trebui sa te puna. Si toti negrii mici sa vina sa iti introduca bancnote Botswaneze de "e Nngwe" adica One Pula. Asezonate cu niste sticla pisata. Sau macar ardei iute.
***
Felix, acolo in Raiul Clasei Muncitoare unde precis esti locat acuma, pot face pariu ca stai si rizi de noi. Si ma gindesc ce i-ai trimite tu un pic in ceva lagar de munca pe diletantii astia, pentru incompetenta...
"Amateurs..."
***
Tura asta sper ca nu il mai confunda nimeni cu Trotki... S-ar supara.

2 comentarii:

  1. Acum eu sunt subiectiv. Ca il votez. Nu pot sa ii las pe altii sa decida pentru mine. Trebuie sa te intreb.. Da` tu de ce il crezi pe ziaristu` ala un imaculat?

    Nu ti se pare ciudat ca altceva nu ii pot pune astia in carca lui Antonescu? Repet sunt PNL-ist si votez cu Antonescu. Sunt subiectiv deci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faptul ca cel care te da in vileag nu e un sfint nu te face mai putin papagal. Din pacate pentru Crinutz.

    RăspundețiȘtergere