luni, 30 noiembrie 2009

Grandma's secret wish...


Incep sa inteleg!
Oare cum am putut fi asa de prost?
Are omul o dorinta secreta!
Vrea sa-i scrie pe coparsheu "Presedinte".
E uman sa iti doresti diverse, nu?
Ei, daca asta e pretul, eu l-as plati ACUM.
Chiar din somaj, nu e asa de scump un glonte.
Si as plati si placa de mormint!
La urma-urmei, ar fi un gest umanitar.
Omul nu ar intra in groapa, ci ar intra in istorie!
E drept, si eu...
Acum o sa fiu banuit de interese meschine, vandute puterilor occidentale?
Realitatea TV, asteptam Headline-ul:
"Un Skinhead il ajuta pe Iliescu sa intre in istorie. Ce interes avea? Facea parte din Mafia Portocalie?"
***
Oricum, ar fi un gest tardiv, care pina la urma dovedeste doar ca si eu ma inscriu in filozofia rRomaneasca a acelui "prea tarziu"... Momentul era in '90!

2 comentarii:

  1. Stii ce mi se pare mie ciudat? In ultima vreme nimeni nu mai face comentarii... E frica sau ingrijorare?

    Oricum pe toate blogurile PSD si-o cam ia in freza...

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi spun eu de ce, dragă Pappy - s-a luat pe mine "dragă" ăsta, din Scrisoarea către Crin- : sunteţi tot mai buni. Şi orice comentariu aduce a "îhî" şters, pe lângă ce scrieţi voi.
    De citit, fii sigur insă, că sunteţi citiţi la greu.
    Să sperăm c-om ieşi mai luminaţi din asta şi nu vom alege ca nişte oi în 6.

    RăspundețiȘtergere