marți, 17 noiembrie 2009

Dirty Deeds...

Pot intelege de ce unii concep virusurile de calculator... De orice fel ar fi ele, trojan, spy... Scot profit. Isi etaleaza inteligenta. Se razbuna. Cauta date. Ce nu inteleg eu este de ce unul dintre cunoscutii tai ar face lucrul asta cu tine... Probabil ca e vorba de educatie...

S
-a intamplat des in ultima vreme... Cineva "ma doreste"... Intens... Pe net. E o cunostinta. Sigur. Banuiesc si cine este. Exista elemente care il indica destul de clar. Romanasul nostru a lasat si urme. Astept doar confirmarea. In ultima luna de zile am reinstalat XP-ul de 5-6 ori pe fiecare dintre cele doua calculatoare... Alternativ...

Ma mir si eu dar totusi am iesit cu ceva profit din toata treaba asta, in sensul ca am invatat multe lucruri despre calculatorul meu, despre soft si hardware... Acum sunt pe urmele nefericitului care a facut-o... Ma pregatesc intens... Ca si Schwarznegger in "Commando"... Si cum cea mai buna aparare este atacul, puteti numai banui ce va urma...

Uite asa incepe un razboi. Nu il vrei. Nu il cauti. Doar ca pe unii ii mananca. Te miri ce. Nu am chef de politica. Nici de Basculescu, nici de Geoana cel Prost. Da-i incolo... Niste amarati... Eu am o noua pasiune... Razboiul. Digital. Informatic.

Sunt incepator. Dar am un antrenor bun.
Sac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu