miercuri, 25 noiembrie 2009

Am obosit. Voi nu?


Am obosit.
PUR SI SIMPLU, AJUNGE!
Nu pot sa cred, pur si simplu nu pot sa cred ca asta meritam noi ca neam.
NU o sa afirm ca trebuie votat unul sau altul.
Pur si simplu ambii sint niste curve. Amindoi, la parte egala.
Sint satul sa imi zica tot soiul de oameni ca TREBUIE sa votez.
Nu TREBUIE nimic.
Fix NIMIC.
Tara asta nu merita nici sa ma cac pe ea.
Punct.
O sa spuneti-ce are tara? Ei, tara asta in sine e o boala. Netratabila. Pina si SIDA ar emigra de aici daca ar putea. De frica, pentru ca virusii maninca virusi.
Sint satul de prostia istorica romana.
Sint satul de lacomia si hotia istorica romana.
Sint satul de gloria tarii, pensionarii si taranii.
Sint satul de fala tarii, baronii fanarioti si ciocardelizati.
Sint satul de baza tarii, oaia, "boborul rroman". Care este. De fapt, si este. Prost.
Acestea, toate, in acest moment, reprezinta romania.
O sa imi spuneti ca nu e asa.
Ca romania inseamna altceva.
Ce altceva...?
Ce mi-a dat mie tara asta?
Un buletin, mancare proasta si o gramada de taxe?
Si mi-a luat tot ce mi-a putut lua, uneori cu de-a sila.
***
Cu rRomania se intimpla cum se intimpla cind inviti golani de ziua ta: nu vin cu mina goala. Vin cu un buchet de prieteni.
***
Aud pe unii: Votati Geoana, ca sa nu iasa Basescu.
Pe altii: Votati Basescu ca sa nu iasa Geoana.
Oameni buni...
Cum, puii mei, sa votezi din motive de gen?
Cum, puii mei, sa te lasi injosit, scuipat, fentat si inselat asa?
Si mai ales cum poti acuza pe cineva ca nu vrea sa voteze, daca, in puii mei, vezi ce e in jur?
Si oare, de ce e in jur ceea ce este?
Ne-au cucerit, ne-au ocupat, ne-au inrobit?
Nu.
Noi, ca neam ne-am oferit a fi teaca pentru p*** astora.
Si te mai miri ca unii NU MAI VOR SA FACA PARTE DIN ACEST NEAM?
Oricum, neamul e pe cale de disparitie.
Oile au ales reprezentanti care sa il ciocardelizeze.
Iar tara asta se va numi, in 10 ani, Ciocardelia.
Macar asa, poate, va disparea blestemul.
O data cu numele.
***
Am fost acuzat de N ori ca sint intolerant.
Da, bah, pe fata: SINT INTOLERANT.
Oare cam care ar fi motivele?
Motivele?
Sint simple si putine.
NU mai vreau sa fiu luat de prost fiindca imi scrie rRomania in buletin.
Nu mai vreau sa fiu considerat de acelasi neam cu toate oile care lasa niste gunoaie sa le f*** mamele in felul in care o fac.
Si, mai ales, nu mai vreau sa aud de idioti toleranti, multiculturali si preacrestini. Sau prea-atei.
Cit stam ca boii sa faca astia ce vor cu noi, e tot o apa de ploaie.
Idei, vorbe, tot.
Si sint absolut gata sa ma urc pe mama si neamul oricui imi spune sa fiu tolerant.
Fatis si fara ocolisuri.
Cum mama dracului poti fi tolerant cu cineva care absolut intentionat iti f*** viata, iti neaga drepturile, abuzeaza de tine si mai si pretinde ca asa e drept?
E cul sa fii f****, abuzat, nedreptatit?
Atunci, fratilor, fiti voi cul.
Ca o sa aibe grija altii sa se pishe pe mormintele voastre.
***
Insa, vorba lui Pappy, citi dintre cei ce citesc ar avea curajul sa faca ce trebuie facut?
Si, dupa voi, cam ce ar trebui facut?
Aici ar fi interesant de auzit pareri.
Caci romania are mare, chiar vitala nevoie, de o schimbare.

4 comentarii:

  1. Pune postu` asta ca primul. Doua zile la rand. Te rog!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ultima mare zvircolire a acestui POPOR DE DRAGONI/LUPI, atit de puternica incit a mobilizat toata tara si a dat ce e mai bun din oameni, a scos EROUL, SFINTUL SI MARTIRUL din noi a fost LEGIUNEA ARHANGHELULUI MIHAIL.si nu, nu sint antisemita. sint pe jumate evreica.Dar si codreanu a fost amic cu rabinul sef al romaniei de atunci.si s-au spertiat atit de tare incit si pomenirea numelui Capitanului este azi in afara legii. este singurul lucru ce ne mai poate salva.din pacate, si atunci au bagat kgbisti-cu alt nume-infiltrati in legiune casa arate ei ce nashpa e.
    poporul roman este un popor de eroi civilizatori. NOI PUTEM!si lor le e frica.TREZIREA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce e de facut? Pai care sunt posibilitatile? Sa analizam:

    A. suntem putini. Doua variante:
    1. convingem mai multi. O sa dureze ceva. Inertia e mare
    2. nu convingem pe nimeni

    B. mijloace, modalitati prin care putem schimba ceva. Doua viziuni diferite:
    1. Bata. Daca suntem in cazul 2 de la punctul A, n-am facut nimic. Ne alegem cu ciomageala, dosar penal si publicitate gratis la TV. Plus ca au scapat de noi dintr-un foc. Aproape le facem un serviciu, adunandu-ne noi cei putini intr-un loc, cu bata in mana.
    2. Negocierea. Cu cine, cand, cum? Nu poti negocia cu niste ucigasi.

    C. E o lupta pierduta. Plecam dracului din tara asta si traim demn si decent in alta parte. Ne educam urmasii sa vina incoa' cand cei multi si prosti au impins sandramaua in fatalul si inevitabilul faliment. Vor forma o noua elita. Adevarati. Romani. Demni

    Eu am ales varianta C. Pentru ca nu am avut nici rabdare si nici talent sa astept pe altii sa se trezeasca, iar varianta cu bata nu mi se potriveste.

    E frumos in Canada. Chiar e.
    Alina Cretu

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru Alina:

    Bine. Bravo. Nu te felicit.

    Legiunea Arhanghelului. Eheheeei. O vreme cand Romania avea barbati. Adevarati. Nu niste momai care si-au descoperit latura feminina si si-au uitat sexul.

    In rest. Daca tot am incercat 20 de ani cu frumosul. E clar ca numai bata merge.

    Dar organizat. In sensul ca ne trebuie si oaresce forma organizata. Inevitabil politica. Si care sa aibe macar trei structuri:

    1. Membri activi
    2. Formatiune de aparare
    3. Membri simpli

    RăspundețiȘtergere