miercuri, 28 octombrie 2009

Iesirea din CRIZA


Oameni mari, invatati, somitati, diversi capabili se zbat sa gaseasca o iesire din actuala criza.
Raspunsul e simplu.
Sub ochii nostri.
Facil.
Si nici macar nu trebuie sa facem ceva potrivnic firii romanului sau obiceiurilor sale.
***
Orice intra, a intrat, sau va intra in tara asta va fi reciclat. Asa cum e de multi multi ani.
Si transformat de catre locuitori in ingrasamint natural. Adica, mai pe romaneste, in rahat.
Pina si cind am primit rahat de la altii, l-am transformat intr-o subspecie de rahat, "rahatul-mai-rahat-ca-al-altora"...
Bani, cultura, sansa, deschidere, chiar si oameni, au aceeasi soarta.
Simplul contact cu Rromania transforma tot si orice in mormanele maro, mirositoare, insa foarte utile ecologiei.
Am putea rentabiliza, in sfarsit, starea de mizerie a acestei tari.
Am scoate concurenta in joc in doi timpi si trei miscari din buci.
Am primi si premii pentru ecologie, caci sintem Eco, Bio, si mai stiu eu ce dracii.
Si, mai precis de tot, mediul de afaceri si cel politic ar trebuii sa fie fericiti.
"Bani din Rahat".
Suna biblic, de-a dreptul.
Painile si pestii, in varianta mioritica...
Suna a solutie...?

Un comentariu: